Een collega zei laatst tegen me: “Ik heb het wel iets minder druk tegenwoordig, maar nu kan ik eindelijk eens tijd aan m’n eigen website besteden.” Goed idee! Waar kun je op dit moment nou beter in investeren dan in je website? Een website is het slimste, goedkoopste, efficiëntste marketingmiddel voor je bedrijf (en voor nonprofit organisaties ook natuurlijk). Alleen, je moet er wel in willen investeren. Dat hoeft niet eens perse een heleboel geld te zijn, je moet er vooral ook tijd in willen steken. En dan in de eerste plaats in de voorbereiding, dat scheelt je onwijs veel hoofdpijn later in het traject.
Als je niet goed weet waar je allemaal aan moet denken om van je website een succes te maken of eigenlijk geen idee hebt waar je moet beginnen, dan heb ik een checklist met handige tips voor je: 10 tips voor effectieve websites →
Misschien ga je voor het eerst een website (laten) maken, of heb je al een website waar je veel meer uit zou kunnen halen. Met deze tips krijg je inzicht in wat je zelf allemaal kunt doen om ook daadwerkelijk bezoekers naar je website te trekken en zo meer klanten te vinden of vrijwilligers/leden/donateurs voor nonprofit organisaties. Succes!
Geef een reactie