Website Checkup
Persoonlijk advies voor een wervende website
- Durf je niet naar je analytics te kijken omdat je bang bent dat er toch geen mensen naar je website komen?
- Wanneer was de laatste keer dat je een klant kreeg via je website?
- Geen idee wat er mis is en wat je daaraan moet doen?
Je hebt een mooie website. Je was er zo trots op in het begin. Helemaal zoals je het hebben wilde.
‘Laat die stroom van bezoekers en nieuwe klanten nu maar komen‘, zei je tegen jezelf.
Maar toen gebeurde er niets…
Geen mailtje vanuit je contactformulier, geen offerte-aanvraag, geen aanmelding voor je e-mailnieuwsbrief, geen bestelling van je online cursus.
Je zit met een knoop in je maag achter je computer. Ligt het aan jou?
Je hebt geen idee wat er verkeerd gaat en je opwinding over die mooie site is al snel ver te zoeken.
Iedereen kan een website maken tegenwoordig
Een website in elkaar zetten is helemaal niet moeilijk vandaag de dag. Effe wat filmpjes bij elkaar zoeken op YouTube en je bent klaar om te gaan.
Maar… daar vertellen ze je er niet bij wat je moet doen om ook leads en klanten te trekken. Of leden, vrijwilligers of donateurs voor je non-profit.
Heel goed mogelijk dat je een paar belangrijke stappen hebt overgeslagen.
Of misschien wel helemaal verkeerd advies gekregen van een webdesigner.
Uiteindelijk ben je veel tijd, moeite en geld kwijt voor een website waar je eigenlijk niets aan hebt.
Wat te doen?
Je wilt dat je site goed gevonden wordt via de zoekmachines. Je wilt dat je bezoekers zich welkom voelen en zo gemakkelijk mogelijk hun weg kunnen vinden om te doen waarvoor ze gekomen zijn. Je wilt automagisch offerte-aanvragen, bestellingen of aanmeldingen voor je e-mail nieuwsbrief.
En dat ook nog allemaal op een duurzame manier. Het internet slurpt stroom en stoot een boel CO2 uit, maar je hebt toch een website nodig. Dan wil je in ieder geval dat jouw site daar zo min mogelijk aan bijdraagt.
Het goede nieuws is dat jij je kostbare tijd niet hoeft te verspillen om al die kennis bij elkaar te sprokkelen. Je hoeft ook niet alles zelf uit te proberen en maar te zien of het zo werkt als je hoopt.
Je kunt gewoon gebruik maken van de kennis en ervaring die ik in de afgelopen 25 jaar opgebouwd heb.
Complete analyse van je website
Laat mij je website maar eens doorlichten om te zien wat je allemaal kunt verbeteren op het gebied van vindbaarheid en klantvriendelijkheid, toegankelijkheid en duurzaamheid.
Met mijn tips en advies weet je wat je echt nodig hebt voor een wervende website, die bezoekers en klanten trekt en je bedrijf kan laten groeien.
Zodat jij kunt doen waar je goed in bent. Op jouw voorwaarden.
Wat krijg je?
- Uitgebreid rapport met mogelijke verbeterpunten. Geen fluf, geen jargon. Gewoon recht-toe-recht-aan uitvoerbare tips en adviezen.
- Toelichting in een Zoomgesprek van 30 – 45 min. om vragen te beantwoorden en samen je plan van actie te bepalen.
Zo’n website analyse met aanbevelingen, tips en advies kost € 497,00 (ex. btw).
Je kunt veilig betalen met iDEAL (of Bancontact/Sofort etc.) of Credit Card.
Marleen deed een analyse van mijn site. Ze weet waarover ze praat en deze dienst is zeker aan te raden als je de laadsnelheid van je pagina’s wilt verhogen – om redenen van duurzaamheid, vindbaarheid en klantvriendelijkheid.
Ze geeft je concrete tips waar je meteen mee aan de slag kan. Als je graag resultaten uit je website haalt en maatschappelijk verantwoord wil ondernemen, dan is Marleen een goede match met jou.
Ellen Anckaert, online marketingcoach/Linkedin expert, www.publicoach.eu
Ik raad deze Website Checkup echt aan. Voor beperkte kosten krijg je toch belangrijke aanwijzingen voor verbetering van je website, die je dan vervolgens voor een groot deel zelf kan aanbrengen.
Er bleken meerdere zaken die voor verbetering vatbaar waren. Dat gaf je goed aan en benoemde je heel specifiek per onderdeel.
Willem Tol, bouwkundig adviseur
Je hebt mij uitgelegd hoe ik beter naar mijn website kan kijken door de ogen van mijn bezoekers.
Je leverde de checkup erg snel en het commentaar was puntsgewijs, praktisch en concreet. Ik ga je tips zeker gebruiken.
Het beste advies vond ik wel dat ik meer to the point zou moeten zijn. Ik kan mijn diensten overzichtelijker presenteren en omschrijven, en er duidelijk bij vermelden wat iemand eraan heeft als hij/zij me gaat inschakelen.
Marianne van Gool, tolk/vertaler
Marleen is een fijne en goede sparring partner. Ze denkt kritisch mee, verdiept zich in jouw business en expertise en voorziet je van feedback die ertoe doet. Door haar adviezen, inzicht en feedback steeg het bezoekersaantal van mijn site naar 5.000 bezoekers per maand.
Zonder Marleen had ik nooit van mijn leven de omzet kunnen generen die ik nu heb.
Ankie Remijn, Investeren in Leren
Twijfel je nog of dit iets voor jou is?
Plan dan eerst een kennismakingsgesprek met mij in. Vrijblijvend een half uurtje videobellen. Dan bespreken we samen of dit inderdaad is wat jouw website nu nodig heeft.