Komen er wel mensen naar jouw website? En belangrijker nog, hoeveel van die bezoekers worden ook klanten? Of leden, vrijwilligers of donateurs voor je non-profit?
Nogal teleurstellend…
Je hebt enorm veel tijd en energie in je website gestopt. Het was nogal een bevalling, maar dan heb je ook iets 🙂
En nu maar wachten op die stroom van bezoekers en nieuwe klanten.
Maar dan gebeurt er vaak helemaal niets…
Dat is teleurstellend en je opwinding over die mooie website is al snel ver te zoeken.
Iedereen kan een website maken tegenwoordig
Effe wat filmpjes bij elkaar zoeken op Youtube en je bent klaar om te gaan.
Maar… niemand vertelt je erbij hoe je je website zo inricht dat ‘ie ook leads en klanten oplevert.
Heel goed mogelijk dat je een paar belangrijke stappen hebt overgeslagen.
Of misschien wel helemaal verkeerd advies gekregen van een webdesigner.
Uiteindelijk ben je heel veel tijd, moeite en geld kwijt voor een website waar je eigenlijk niets aan hebt.
Vind jij het ook zo lastig
- om te overzien wat je eigenlijk allemaal zou moeten doen voor een goed werkende website?
- om te bedenken waar je dan mee zou moeten beginnen?
- en om daar ook echt tijd voor vrij te maken?
Wat te doen?
Een website is echt een work in progress. Je blijft regelmatig bijwerken, checken en testen. Bezoekers en klanten komen niet vanzelf, daar moet jij iets aan doen.
Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten wat…
Laat mij je website maar eens doorlichten om te zien wat je allemaal zou kunnen verbeteren op het gebied van vindbaarheid en klantvriendelijkheid.
Met mijn tips en adviezen weet je wat je echt nodig hebt voor een wervende website, die bezoekers en klanten trekt en je bedrijf gaat laten groeien.
De belangrijkste bevindingen bespreken we samen in een Zoomgesprek van 1 uur. Op basis daarvan kun jij vervolgens je actieplan voor de komende tijd vaststellen.
Zo’n analyse van je website met aanbevelingen, tips en advies kost € 497,00 (ex. btw).
Je kunt veilig betalen met iDEAL of Bancontact.
Twijfel je of dit iets voor jou is?
Plan dan eerst een kennismakingsgesprek met mij in. Vrijblijvend een half uurtje videobellen. Dan bespreken we samen of dit inderdaad is wat jouw website nu nodig heeft.
Ik raad deze Website Checkup echt aan. Voor beperkte kosten krijg je toch belangrijke aanwijzingen voor verbetering van je website, die je dan vervolgens voor een groot deel zelf kan aanbrengen.
Er bleken meerdere zaken die voor verbetering vatbaar waren. Dat gaf je goed aan en benoemde je heel specifiek per onderdeel.
Willem Tol
Je hebt mij uitgelegd hoe ik beter naar mijn website kan kijken door de ogen van mijn bezoekers.
Het beste advies vond ik wel dat ik meer to the point zou moeten zijn. Ik kan mijn diensten overzichtelijker presenteren en omschrijven, en er duidelijk bij vermelden wat iemand eraan heeft als hij/zij me gaat inschakelen.
Je leverde de checkup erg snel en het commentaar was puntsgewijs, praktisch en concreet. Ik ga je tips zeker gebruiken.
Marianne van Gool