• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer
Marleen de Korver

Marleen de Korver

Websites voor wereldverbeteraars

  • Home
  • Begin hier
  • Training
  • Advies
  • Blog
  • Over
  • Contact

wpblog

Geavanceerd zoeken naar gratis afbeeldingen

Je hebt afbeeldingen nodig voor je website, blog of presentatie en je wilt zeker weten dat je niet iets gebruikt waar auteursrecht op rust? Zoek dan ‘geavanceerd’ en laat Google de resultaten filteren op de aanwezigheid van een (Creative Commons) licentie die aangeeft of en waarvoor de afbeelding vrij te gebruiken is.

Lees verderGeavanceerd zoeken naar gratis afbeeldingen
Google Analytics - filters

Bezoekersstatistieken: tel jezelf niet mee!

Bezoekersstatistieken bijhouden (en interpreteren) is een must om te bepalen hoe effectief je website eigenlijk is. Maar ik heb gemerkt dat veel mensen zich niet realiseren dat een groot gedeelte van je pageviews vaak ook gewoon van jezelf afkomstig is. Zeker op momenten dat je met je site aan het werk bent kan dit ongemerkt …

Lees verderBezoekersstatistieken: tel jezelf niet mee!
Google juice

Van Google Juice en Link Farms

Over woorden van het jaar gesproken: Google Juice is ook zo’n geweldige term uit het webjargon. Voor mij aanleiding om eens wat op een rijtje te zetten over zoekmachines, voor niet-webprofessionals. Ik krijg vaak vragen van klanten over hoe dat nou zit met zoekmachines: ‘waar zet je die zoekwoorden dan eigenlijk?’. Google Juice wordt wel …

Lees verderVan Google Juice en Link Farms

Een website is niet voor jezelf maar voor je bezoekers…

Wanneer je een website hebt of wilt (laten) maken voor je bedrijf of non-profit is het meestal de bedoeling dat je daarmee ook zoveel mogelijk bezoekers wilt trekken. En dan liefst bezoekers waar je ‘iets aan hebt’: mensen die echt tot je doelgroep behoren en ook klanten worden (of lid/vrijwilliger/donateur van je vereniging of stichting). …

Lees verderEen website is niet voor jezelf maar voor je bezoekers…

Twitteren en ontvrienden: dé woorden van 2009

Tekenend dat bij allerlei verkiezingen voor de meest typerende of spraakmakende woorden van het jaar begrippen uit de social media sfeer de boventoon voeren. Leden van het Genootschap Onze Taal kozen met grote meerderheid van stemmen voor twitteren, en ook de Amerikaanse Global Language Monitor koos Twitter als Top Word of 2009. Voor de Oxford …

Lees verderTwitteren en ontvrienden: dé woorden van 2009

Crisis? Investeer in je website!

Een collega zei laatst tegen me: “Ik heb het wel iets minder druk tegenwoordig, maar nu kan ik eindelijk eens tijd aan m’n eigen website besteden.” Goed idee! Waar kun je op dit moment nou beter in investeren dan in je website? Een website is het slimste, goedkoopste, efficiëntste marketingmiddel voor je bedrijf (en voor …

Lees verderCrisis? Investeer in je website!
  • Previous
  • Ga naar pagina 1
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 9
  • Ga naar pagina 10
  • Ga naar pagina 11
  • Ga naar pagina 12
  • Next

Marleen de Korver
Webcommunicatie

Oranjestraat 42
2611 SZ Delft

KvK 273 27 139
Btw NL001366400B36

post@marleendekorver.nl

06 132 16 102

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Pinterest

© 2023 Marleen de Korver ★ WordPress ★ Genesis framework ★ Mai Theme