Je website op je telefoon: dat kan gebruikersvriendelijker Wat als iemand je site bekijkt op een telefoon en je op dat moment meteen wil bellen. Kan ze jou dan ook met één ‘klik’ aan de lijn …Lees verder →Je website op je telefoon: dat kan gebruikersvriendelijker
Beter dan een backup: maak een testkopie van je website Uiteraard heb je een backup-plugin op je website. Je bent op alles voorbereid toch? Er kan best eens iets mis gaan, met bijwerken bijvoorbeeld. Of …Lees verder →Beter dan een backup: maak een testkopie van je website
Bloggen: 7 smoezen om het niet te hoeven en 8 redenen om het toch te doen Diep in je hart weet je het best: je zou een blog moeten beginnen. Maar ja, het komt er maar niet van. Je hebt al een to–do-lijst van hier tot …Lees verder →Bloggen: 7 smoezen om het niet te hoeven en 8 redenen om het toch te doen
Call to action – Laat jij je bezoekers doodlopen of wijs je ze de weg? Mensen komen op je website om iets te doen. Niemand is erop uit om ergens een beetje doelloos te komen rondhangen. Nee, ze hebben iets nodig, ze zijn …Lees verder →Call to action – Laat jij je bezoekers doodlopen of wijs je ze de weg?
Websitebezoekers zijn ook mensen – AVG en Google Analytics – Zoals ik in het AVG stappenplan voor je website al genoemd heb, moet je ook bij Google Analytics het een en …Lees verder →Websitebezoekers zijn ook mensen
AVG-proof contactformulier Hierboven zie je wat ik heb toegevoegd aan mijn contactformulier in het kader van de AVG*: …Lees verder →AVG-proof contactformulier